Saltar al contenido
SòNORE
Pràctiques musicals de les dones valencianes del passat
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Buscar:
Facebook page opens in new window
X page opens in new window
Instagram page opens in new window
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Manuscrit
Tecla de Borja
Advertències a una comunitat de monges
Sospita d’heretgia de Sor Francesca Rosselló
Maria d’Aragó aficionada als instruments de tecla
Procés inquisitorial contra Isabel Ortiz
Inventari dels béns de la virreina Germana de Foix
Guany de vida d’Àngela Boxeta
Carta signada per la professora de música municipal Emilia Lacombe
Actes d’avaluació del Conservatori de Música de València
Constitucions de Jaume I sobre joglars i joglaresses
Page
1
Page
2
Ir a Tienda