Skip to content
SòNORE
Pràctiques musicals de les dones valencianes del passat
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Search:
Facebook page opens in new window
X page opens in new window
Instagram page opens in new window
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Edat moderna
Sor Margarida de l’Esperit Sant Rodríguez Martínez
Isabel Sánchez-Coello Reynalte
Tecla de Borja
Prohibició de disfressar-se del sexe contrari
Advertències a una comunitat de monges
Sospita d’heretgia de Sor Francesca Rosselló
Arts de cant renaixentistes
‘La viuda’, ensalada de Mateu Fletxa
Inventari dels béns de la virreina Germana de Foix
Saltiri
Page
1
Page
2
Go to Top