Saltar al contenido
SòNORE
Pràctiques musicals de les dones valencianes del passat
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Buscar:
Facebook page opens in new window
X page opens in new window
Instagram page opens in new window
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu
Matilde Verdecho
Participació femenina en la creació i recepció del fonògraf
Cor d’escolans amb imatge de Santa Cecília
Falla sobre ‘La corte de Faraón’
Isabel Sánchez-Coello Reynalte
Prohibició de disfressar-se del sexe contrari
Festeig al voltant del piano
Adolescent amb partitura junt a un piano
Senyora amb piano
Saló de ball burgés
Page
1
Page
2
Page
3
Page
4
Ir a Tienda