Skip to content
SòNORE
Pràctiques musicals de les dones valencianes del passat
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Search:
Facebook page opens in new window
X page opens in new window
Instagram page opens in new window
Inici
Projecte
Què és?
A qui s’adreça?
Com funciona?
Com s’ha construït?
Qui som?
Itineraris
1 | Representacions
Éssers fantàstics
Quin cos té la música?
De les muses al Geni
Silencis
2 | Esferes
Rituals
Comunitat
Monestirs
3 | Veus
Cantores i cortesanes
Professionalitzar l’escenari
Professionalitzar l’escenari (II)
Performar el gènere
4 | Oficis
Instruments
Formació
Interpretació
Genealogies compositives
5 | Territoris
Bressol i patrimoni
Representar la Regió
‘Femmes fatales’
6 | Xarxes
Interseccionalitat
Reivindicació
Quotidianitat
Catàleg
Relat
Cerca per text lliure
Cerca per categories
Bibliografia
Contacte
Interpretació
Cor d’escolans amb imatge de Santa Cecília
Emilia Martí Vilaplana
Ambrosia, Francisca i Maria Lluïsa Pitarch Simó
Maria Carbonell Garcia
Sor Margarida de l’Esperit Sant Rodríguez Martínez
Maria d’Aragó aficionada als instruments de tecla
Xica amb pandereta
Procés inquisitorial contra Isabel Ortiz
Maria de los Desamparados Carmen Bernuy i Valda
Vicenta Michans i Piquer de Dot
Page
1
Page
2
Page
3
Page
4
Page
5
Go to Top